Oups?



Denna klänningen kommer snart vara på väg hem till mig. Jag vet att jag absolut inte borde shoppa något mer, nej jag borde sälja sälja sälja så jag har råd att leva. Men såg den här klänningen på tradera igår, blev kär så klart och tänkte "den där kan vara snygg på mig"
Den är ju söt, de är ju svart i den, alltså inte allt för rosa, och så är den snygg i detaljerna och tycker om skärningen vid brösten. Vad tror ni?

Det fanns endel av den här klänningen ute, men de fanns endast en i min storlek och alla andra verkar också ha min storlek för de budades som satan på den. jag budade igår kväll innan jag gick och la mig. Men vågade inte chansa utan klev upp vid 6 imorse för att kontrollera om någon annan budat över mig, och självklart..
Så då blev de jäklar anamma ett måste att ha den.. shopping djävulen dök upp i huvet på mig och jag satt och
väntade tills det var en minut kvar, sedan gav jag dödsstöten. haha.
Så nu är den min min min.


Och det bästa är att den är oanvänd, dvs, lapparna är kvar på den.
Tror den kommer vara perfekt i vinter om jag får som jag vill..

Som sagt: jag VET att jag inte borde handla, men jag kan inte rå för att bli avundsjuk när J♥ shoppar en massa, så då tänker jag "en sak skadar ju inte" och då kommer shopping djävulen fram.




Kommentarer
LYDIA

Den var jättefin ju :)

2009-11-07 | 17:13:17
http://lydiajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback