Avslutar

Nu avslutar jag dagen med en länk till youtube. de är Sxephil som skapat en Vlog.. jag kollade på 20 avsnitt på raden.. roligt! haha. Dessutom har en sådan ras som jag vill ha, en yorkie.. (två till och med). Om ni klickar på sxephil så kommer ni direkt till hans första vlog (ja de heter Vlog) sedan är de bara att klicka er vidare genom avsnitten..

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa min bok "Hollywood fruar- den nya generationen" Av Jackie Collins. Och så hoppas jag att skriken utanför på gatan kommer vagga mig till söms.

Tanken på den här sötisen kommer förhoppningsvis leda till att jag kommer drömma söta drömmar inatt ist för mardrömmen föregående natt..

Sov gott alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback