I want!

Fått ett sug efter egen hund igen.. de går i omgångar. Alltså jag vill alltid ha en hund (en till dvs, har ju älskade Tussi som bor hemma hos mams) men de är i vissa stunder då de känns så otroooligt jobbigt att jag inte har en att sitta och gosa med.. Och jag vet ju att jag inte kommer få en av J.. min julklapp av J är redan inslagen och om man ruskar på paketet så låter det mer som en parfym än en hund.
Okej jag tror inte på allvar att J skulle köpa en hund åt mig, trots att han vet hur gärna jag skulle vilja ha en.. och jag vet att de skulle vara ganska idiotiskt att stoppa en valp i ett paket.. de vore en stor skräck för mig till och med, snacka om att förstöra ens psyke.. och ja.. djurplågeri skulle de också vara.. för jag får ju inte öppna paketet förens om två månader. haha..

Give me a dog someone!
Men inte vilken ras som helst förstås.. jag vill ha en yorkie.. eller en bordercollie, eller en australiensk vallhund /collie.

Men helst en liten söt yorkie!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback