My favorite

Det är sent på en lördag / tidig söndag.. utanför springer fulla människor runt och tjoar.. så jag tänkte göra en lista med mina favorit saker som jag komma på bara sådär:

Favorit-

- Mascara
: Sonya. Aloe Vera baserad mascara, bra för nikelallergiker som mig.. Om mascaran börjar bli klumpig så kan man bara ha i en droppe aloe och röra om så är den "fit-for-fight" igen. SUPER BRA!

- Juice:
Annanas juice m. apelsin... mmm.. yummy! Annars gillar jag Juice med morötter i också, fått för mig att det är nyttigt =P Även om jag inte kollar om de är socker i.. haha.

- Saft: Rabarber, hallon och körsbärssaft.. det är mumsigt (kanske inte de smakerna blandat dock?)

- Läsk: Sprite med en massa citron i, cola och Portello! (beror lite på hur sött och slibbit jag känner för)

- Affär: Alla sko affärer såklart.. (om de inte är sjabbiga och stökiga) IKEA, Gina tricot och H&M. Billigt och bra.

- Smycke: Älskar ringen jag fick av mamma. mammas och pappas vigselringar sammanslagna. I adore it.

- Syssla: Umgås med min familj ♥ Gosa med J ♥ Gosa med Tussi.. äh den listan kan bli lång.

- Resmål: Än så länge är det Thailand som har mig kär. Men åker gärna och utforskar lite till..

- Trend: spets, stickat, dagens mössor, bylsiga linnen (hatar dock babydoll grejen då de flesta sakerna får en att se gravid ut!?)

- Kroppsdel: Hum.. sätter visst käppar i hjulet för mig själv, svårt att svara på.

- Träning: Pilates, helst powerpilates. Promenader, fotboll, badminton.

- Djur: Älskar djur, men hundar är mina favvisar..

- Film: Måste säga Harry Potter, haha.. barnfilmer ligger mig varmt om hjärtat..

- Serie: Greys Anatomy, How I met you mother, Gilmore girls, Mc'Leods döttrar.. etc etc...

- Te /The?: Gillar röda bär, vanilj och Turkiskt äppelthe.. MED MJÖLK.. (och socker... haha. inte i turkiska thet då..)


Nu orkar jag inte hitta på nå fler favorit grejer.. thats it =) Men rekomenderar mascaran..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback