Oh my...

Kollat på senaste harry potter filmen för tredje gången nu.. kikat även på första filmen.. egentligen skulle jag ut och gå, men de är regn/snö i luften.. och precis nu börjar de snöa.. känns lite för rått för det.
Jag ska nog ta tag i att träna lite pilates ist, hemma i den varma lägenheten.

Och jag MÅSTE städa, de ser fördjävligt ut igen.. eller ja, jag städade undan endel efter det att J åkte på jobb.. sedan åkte jag hem till min mor.. men nu när jag är tillbaka så måste jag ta tag i det igen.

Gjorde ett videoinlägg nyss, men måste vänta så att videofy.me accepterar min ansökan, så jag får nog spela in ett nytt inlägg när de gör de.. eller så kan jag låtsas att de är lördag hela veckan så inlägget passar. Haha..

Och jag är ju inte så nöjd med inlägget heller för den delen..

Nä nu står en kopp te (eller skriver man The?) högst upp på "to-do" listan..
sedan kanske man får en städsläng och en tränings släng? Who knows.

Fått en massa bilder av Em som hon vill ha i sin design så jag ska ordna de, kollat runt på andras bloggar och hittat lite inspiration..

Puss hej

Kommentarer
Sara - En dalkulla i Österrike

SV. De gick bra idag, var rätt skönt att jag hade låga förväntningar :) men hon har konstig smak när de gäller kläder haha och hon rynkade bara näsan åt de jag hittade och som i princip är inne i sverige haha.



Vi ska tvinga med dom på en bio med originaltal någongång :P om New Moon kommer på bio på engelska här ska vi dra med dom, de har ALDRIG sett en film på bio på originalspråket, det är fan sjukt!

2009-10-24 | 22:26:42
http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback