Tyck synd om mig!

Haha. Nu har min förkylning hållit igång i min kropp i en vecka, vilket betyder att J inte får sova ordentligt när han är hemma från jobb och det betyder såklart också att jag inte får sova ordentligt så jag blir en gläfsande liten hyena.
I natt vaknade jag 3 ggr av att jag inte kunde andas och hostade som en tok, så då släntrade jag in i badrummet och hittade tabletter från förra gången jag var så här sjuk och tog dem.. Kanske inte så smart att ta medicin som man fått förut om det inte är samma sak nu..
Men nu mår jag bättre i hostan, kan nästan andas in ordentligt utan host attack.. så medicinen kanske hjälper?

We'll see..

Jag vill att folk ska tycka synd om mig nu.. det har gått så lång tid så nu börjar jag bli ömklig. Haha.


Kommentarer
emma

jag tycker synd om dig! överlevde du duschen på badhuset?

2009-10-02 | 17:02:32
http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Sara - En dalkulla i Österrike

SV. :D hehe de lovar jag.



Less is ALWAYS more, men de är de inte många som förstår. Stort halsband + stora örhängen t ex, IIIIEEK!



Spets är såå fint :D tack så hemskt mycket hehe, det är mina egna faktiskt :D

2009-10-02 | 17:42:25
http://candis.se
mor

vet du en sak? grimaserna sitter fortfarande i tycker jag ;)

2009-10-02 | 18:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback