Gaaah!

Igår åkte jag och min kära mor till Ljusdal för att kolla på en ny bil åt mor, men den hon hade hittat föll varken mig eller mamma i smaken, den luktade dessutom illa.
När jag kom hem var inte J hemma så jag satte igång och städade hela köket, gnussade och gnussade så de va skinande rent. (städade till och med skafferiet)
Efter det skyndade jag mig till Luz och vi kollade på Idol. Haha!
Efter idol skyndade jag mig hem i hoppet om att vi skulle spela när och fjärran, men de blev de inte, de var fulla soffan med fulla människor som spelade hög musik och skrek och tjoade.. inget spelande.
Sedan fick jag höra två gånger av samma person:

"du ser ut som en desperat överviktig tonårstjej" och när en annan härmade en finne som sagt något i stil med: "när tjejer fyller tjugo så blir de feta" då vände sig samma kille mot mig igen och sa: du har fyllt 20 va?

Jag fattar inte, bara minnet av de där får mig i tårar..


Gaaah! jag blir så ledsen...


Kommentarer
Luz

WTF?! Vem i HELVETE sa så???? x( Nu blir jag på riktigt helt jävla ARG!!!! Äh fy fan va elakt!!!! Va va det för dumma jävla människor?!?! Hur kan man säja så till nån :(... PUSS!!!!

2009-09-24 | 16:51:35
http://luzzis.blogg.se/
syster

HUR FAN KAN NÅGON SÄGA SÅ! Hur kan man vara så jävla dum i huvudet... jag skulle gärna ta ett samtal med denna någon om du berättar vem det är, inte för att det skulle hjälpa för denna någon måste vara helt tom i bollen! Fy fan!

Du är vacker, inte överviktig och inte alls desperat och Jag älskar dig!

Puss

2009-09-24 | 17:05:57
http://vidabuena.blogg.se/
mor

Vad är detta för folk som huserar hos er. Kan inte va kompisar i a f. Var kom dom ifrån för ingen av Johan eller du hade väl bjudit dit sådana vad jag kan förstå, eller? I så fall måste det tas upp. Du är vacker gumman. Älskar dig. Ps är det därför det är räkafton ikväll?

2009-09-24 | 19:23:05
Luz

Fattar om du kanske tycker det är svårt men TA INTE ÅT DEJ av det som * sa! Gör INTE DET, för allt i världen! Du VET att du är bättre än så. Du VET att du är jättevacker. KOM IHÅG DET! Älskar dej jättemycket, goknul. Finns bara ett sms bort :). PUSS!!!

2009-09-25 | 08:42:37
http://luzzis.blogg.se/
Majsan

Fyy så iq-befriat sagt!

2009-09-25 | 10:43:04
http://style.dinturiel.se
Sara - En dalkulla i Österrike

Hur kan man säga så? Fan de är ju sjukt.



SV. Ja precis :) en med tre rör eller vad man ska säga, såååå fint blir håret. Mörkt hår är verkligen snyggt på vintern så idag ryker de gräddbruna :D

2009-09-25 | 13:13:54
http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback