I miss

Som ni kanske har förstått så har min älskade kommit hem från jobb (måndags) och vi har fått några härliga dagar tillsammans. Idag kommer han dock åka på jobb igen, men som tur är så¨är det bara två-tre dagar istället för 2 veckor. Så nu kommer jag inte behöva sakna honom allt för mycket ;)
Det är lustigt hur folk kan se på ens liv och tycka och tänka en massa, men när de själv hamnar i samma situation så noterar de inte det själv utan vill att det ska vara annorlunda för dem. Men de är väll så de funkar ibland antar jag.

Jag har fipplat en massa med min layout den senaste tiden, gör många ändringar och små roliga detaljer, dock känns de inte alls lika roliga längre.

Jag saknar min syster som är ute på äventyr i värmen, jag saknar emelie som gör likadant och jag saknar diana, aka salami, som flyttat långt norrut.. Madde som flyttat till stockholm..  De är segt att vara den enda som är kvar här..

Kommentarer
Laila

Autosvar: Tack för din kommentar =) kram Laila! :)



2009-09-04 | 16:44:24
http://lailaaziz.blogg.se/
Laila

ja det fungerar med en stavmixer med gumman =) bara du mixar det ordentligt =)

2009-09-04 | 16:45:28
http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback