Men nu...

Men nu jävlar! Snacka om att bre på med misstankar! Som jag nämnde tidigare gällande skorna från tradera då skrev säljaren så här:

"Hej . du vann min auktion av reebook stl.37. Jag måste tyvärr meddela att min hund har tuggat sönder halva skon, om du ger mig ditt kontonummer så ska jag återbetala dina pengar. Mvh.*****"

Jag skrev att jag ville ha de skorna och att de va synd.. och mitt kontonr och då fick jag detta svaret:

"Hej. ja det var illa. saken är den att min dotter har ett par likadana i samma storlek som hon inte använt då hennes fot är för bredd, har frågat henne om hon vill sälja dem o det vill hon men hon vill ha en hundring mer för dem så om du är intressad kan jag fixa det annars betalar jag dina pengar tillbaka. Du får meddela mig om du är intresserad och om jag inte hör från dig inbetalar jag dina pengar ...Mvh.******"

Haha lägligt va?
NEGATIVT OMDÖME! de är de enda ja kan säga om den soppan! I HATE!

Ärligt talat: Om jag hade sålt ett par skor, och min dotter hade exakt lika, i samma storlek, så skulle jag ha kollat med henne om jag kunnat köpa dem av henne, så hon kunde fått en del av kakan eller liknande. Eller? Jag menar, hur jävla oprofessionell får man bli? Jag blir hatisk! Jag hatar att li snuvad på skor, absolut när jag betalat för dem! GAAAH

Bye bye reebok!

Kommentarer
Sara - En dalkulla i Österrike

Människor på tradera kan verkligen vara sjuka i huvudet :P har fått min beskärda del av puckoskallar därifrån också så haha.



SV. Åhh du måste ju försöka ta kort på din vovve :D vad är de för ras?

Mjaaa asså nej jag vågar inte haha :P får se hur jag gör med de dära.

2009-09-16 | 12:20:01
http://candis.se
louise

Hejsan. :)



du hade skrivigt i min blogg. och nu svarar jag!

Ja man kan ta det på samma frakt. Jag lägger bara ihop tröjan/linnet i samma paket. Frakt kommer gå på runt 50kr tror jag om jag får gissa. så 50+50+40= 140kr för allt med frakt. Och du får ditt paket hem i brevlådan :)



är du intreserad än? Svara gärna så jag vet.



mvh Louise.

2009-09-18 | 09:27:43
http://louuuuise.blogg.se/
Luz

Svar på:

Hallåååå.. jag fattar inte hur man ens kan se de orden man själv lagt in? Puss



Jo gå in på Meddelanden -> Skriv nytt SMS -> Mer ->Inmatningsalt. -> Mina ord



Så finns dom där :)!



Puss

2009-09-18 | 15:48:40
http://luzzis.blogg.se/
louise

hejsan igen :)



Det linnet som är röd/vitt randigt är ej ribbat.

Är du intreserad än?



mvh Louise

2009-09-18 | 22:29:14
http://louuuuise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback