Min favorit

Min favorit väska införskaffade jag i Tunisien, den är som en gammal läkarväska. Den är hård så man kan ha saker man är rädd om i den, den rymmer mycket. Och den ramlar inte omkull (om man inte sparkar omkull den dvs) Jag gillar den verkligen! Dock är den ganska stor så jag använder den inte som shoppingväska, vill inte putta omkull saker med den.. Men den är jätte bra! I love it! (och den matchar min skinnjacka!)


(ser inte så glad ut på ena bilden, var fokuserad på att få med hela väskan på bild)


Just nu är jag i lägenheten igen efter en underbar helg hemma med mamy. Vi plockade till och med bär i går innan jag åkte tillbaka. jag hatar att plocka bär, de är så tråååkigt. Men igår gick det bra, var inte lika trist som jag kom ihåg det.. Och det var ganska kul att se på en timme så hade fyllt två kassar ganska bra med lingon och liiite blåbär.
Vi kollade även efter svamp, karljohan svamp vet jag hur den ser ut, och vi lyckades hitta några sådana, alla andra svampar pekade jag bara på och frågade va de va.. Inte så intresserad som mamy är, men jag kanske blir det tillslut?

J har återvänt från ännu en helg på jobb, sliten som satan, men de kan man ju förstå? Han blir riktigt slut i ryggen och jag tycker faktiskt lite synd om honom, men samtidigt så erbjöd jag honom massage, men han ville inte ha det, så då får man skylla sig själv ;)

Idag är det riktigt fint väder, jag ska nog ut och trampa brorundan eller kanske cykla den? Om man cyklar på ett visst sätt så kanske man kan träna rumpan lite extra? Jaja, vi får se. Mitt största problem är att komma på vad vi ska hitta på för mat idag. Jag är så nollställd när de gäller mat så de är sjukt. jag har glömt allt.

Hm.. återkommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback