New in town

Nu har jag kollat klart på en film med Renee zellwegger: New in town.
Jag tycker verkligen om Renee, hon har gjort bra filmer som är lätt att se, Bridget Jones är ju en klassiker när man vill dra på smilbanden, hon är så tafatt och klantig så det ömmar för henne.
Den här filmen var som alla andra romantiska filmerna, bråk so leder till kärlek som leder till svek som leder till... ja ni vet drillen. <men som sagt, de är som alla andra. Man vet vad man har att vänta sig, men det är roligt att se ändå och jag gillade den.
Dock kommer jag inte behöva se den igen på ett tag, mer sugen på att se BJ ;)

Men jag kan rekomendera den om man vill ha något lätt smält och som man kan slappna av till. Och jag skrattade högt ibland, dock ledde det till hostattacker för min del, haha, hoppas ni kan skratta utan hosta ;)


Kommentarer
Sara - En dalkulla i Österrike

SV. Han fick ta bort 12 kg överskottshud :) så han klarade sig inte ifrån det och så blir de ju när man varit så himla stor och sedan väger 95 kg.

2009-09-29 | 14:30:49
http://candis.se
Sara - En dalkulla i Österrike

SV. :) Han hade varit stor hela livet, över 100 kg redan som tonåring tydligen, så då är ju huden van vid att vara töjd :) är verkligen imponerad av att han lyckats tappa så mycket, han måste må enormt bra nu efteråt :)

2009-09-29 | 16:08:34
http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback