Nu var jag busig..

J♥ är för tillfället borta och hjälper svärfar lägga nytt tak, vilket betyder att jag tog tillfället iakt att inte göra någonting, typiskt mig va? Så nu har jag grälat på mig själv över om de är värt att spendera pengar som jag inte har på något som jag vill ha? Ja såklart de är OK!

 

Så vad tror ni att jag la pengarna på? Skor? FEL Kläder? FEL Böcker? FEL (önskar dock att jag köpt några böcker också..) Väska? FEL.. Äh nu orkar jag inte försöka komma på vad ni kanske gissar utan säger de bara: FILMER.

Eller rättaresagt så är de inte endast filmer, utan det är en serie som jag beställt. Vill ni veta vilken?


(trumvirvel)



ALLY MCBEAL! (Bilden kanske förstörde spänningen??)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback