Ps.. sedan ger jag mig!

Ps.

AAAH!
Måste bara skriva en liten sak till:

Läste på Kenzas blogg att mina idoler sedan barnsben ska festa på collage ikväll! Kan ni gissa vilka? Smygtitta inte på bilden! Gissa först! Jaaaaaaaa Back Street Boys!!!! Fan fan fan! Jag vill såååå gärna vara där, någon som har lust att ta ett jet plan dit eller? Okej jag är inte lika "tänd" på dem nu som då, men fatta va skoj de skulle vara att träffa dem igen.. ooooh.

Minnen:

Jag och Ulrika på 4-5 (?) Konserter skrikandes för full hals med lyckotårar i ögonen.
Jag och Diana på konsert för inte så länge sedan, the reunion! Gaaaah! Med glädjetårar i ögonen!

Åh.. Alla gånger jag och U drömde om dem i U's flickrum.. så kära minnen.. Vi brukade cykla runt i vår by och sjunga deras låtar (jag hade redan då guldfiskminne för jag mindes inte så mycket av texterna trots att de spelades 24/7 på min stereo)

Ds.


Kommentarer
Sara

BSB :D vilka minnen haha.



SV. Nej inge körsbär och choklad tyvärr :P

Ojj tips på blommor, hmmmm. Rosor är ju lite old school tatueringar, men kanske magnolia? Lotusblomma? Pioner?

Vill du ha små eller stora?? :)

2009-09-12 | 10:45:09
http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback