Skrubba

Jag håller på att bli galen, jag känner fortfarande surströmmingslukten, inbillning? ja kanske, men för att vara på den säkra sidan så har jag legat i badet och skrubbat och skrubbat i evigheter, men jag tycker fortfarande att jag kan känna den äckliga lukten. Har det satt sig i mina porer eller något? Jag mår illa av lukten.. urk.

Idag ska jag åka hem till mor och hjälpa henne. Ska handla lite grejer först och sedan hem. Ulrika fyllde år igår så jag är bjuden hem till henne på en fika nu på dagen. Efter det ska jag hjälpa mor måla om i hallen och där efter ska vi på "jaktbal" vilket innebär en kväll fylld med mat och dans. (Man springer inte runt med gevären i högsta hugg om ni trodde det) Det är en tillställning för att "fira" att älgjakten ska börja typ.. Många som ska dit, och jag tror att det kan bli kul. Men jag är inte sugen på att ha en helkväll där egentligen.

Nu har klockan äntligen börjat närma sig 11, så nu ska jag ta och fixa iordning mig och åka. Kanske lägger upp lite bilder nu snart. Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback