Sorry

Nu har jag haft lite tid tillsammans med J under de sista två dagarna innan han skulle åka på jobb igen (bara en massa farande hit och dit) så jag har inte haft någon lust att skriva på bloggen.
Nu idag efter det att han åkte så kollade jag klart på de tre säsongerna av ally mcbeal som jag köpte, men efter lite forskning så ska de finnas 2 säsonger till som jag inte hittade? Typiskt.
Men jag ska nog vänta ett tag innan jag ger mig på jakt efter dem, blir så tröttsamt att kolla på samma serie i ett sträck. 3 säsonger fick räcka denna gången.

Nu på kvällskvisten har jag kollat på mitt bildredigerings prog och börjar förstå mig på det lite grann, men inte mycket.

så här kommer en bild som jag fixat med (inte lärt mig hur man fin slipar ansiktet etc ännu, men de kommer väll )

Sorry Luzen att jag missade att du ville kolla på fråga olle igår..förrgår.. fan dagarna bara försvinner. But I love you... PUUUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback