Tradigt

Jahapp.. nu sitter J vid den datorn alla mina prog på, så jag kan inte ändra bilden som jag absolut måste ändra (bakgrunden) den är alldeles för kantig, ser ut som om jag har vatten skalle eller att man karvat i den.. men bilden va så mörk så när jag arbetade med att ta bort bakgrunden tog den bort lite för mycket och mina "lagningar" gjorde det ännu värre. Grr...

Men så fort J har dödat tillräckligt på CS så ska jag sätta mig och göra om och göra rätt. Haha.

Ännu en anledning till att jag vill ha en egen bärbar dator, så jag kan sitta och pyssla och dona med sådant så jag lär mig någon gång.

J köpte en ny stationär dator igår, som han ska ha i gästrummet som även ska vara ett datarum.. och kanske kontor ;) Vi har även beställt en multifunktions skrivare så man kan kopiera etc, så man slipper gå på kommunen och bli utskälld av en som arbetar där bara för att de på biblioteket sa att de skulle hjälpa en kopiera 4 papper. Gaah.
Vart ska man vända sig om man vill kopiera, om man inte har det själv? Det är så otrevliga i denna byn!

Ps: Ser ut som om jag har mustach på bilden tycker jag, men de är bara ett ärr som vill synas :P

Kommentarer
Sara - En dalkulla i Österrike

SV. Vi har inte plats med mjöl och sånt för vi har sånt litet skafferi, bara ett litet skåp :P men de går inte att hålla på en längre tid här i köket för alla JÄVLA flugor! Får psykbryt :P



Kristin är en jäääkla bitch! Usch nej när audrina försvinner så bojkottar jag den serien, i Loooove her!

2009-09-30 | 18:23:09
http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback