Tre fina..

Tre fina skor från Have2have kolla vilka söta.. jag vill ha de beiga och de svarta me guld på.. jag vet vad J skulle säga "Men du kommer ju aldrig använda dem" Men ge mig tillfälle att använda dem då.. vi kan ha party.. vi kan göra någonting? Varför bor man i en håla där alla ska klä sig likadant för? OM man inte klär sig likadant så kollar folk oftast snett på en? Gaaah.. jag ÄLSKAR skor.. jag har alltid ÄLLSKAT skor.. det har liksom alltid varit min svaga punkt. När jag var liten så testade jag höga klackar trots att mina ötter knappt täckte tåpartiet i skorna. Jag tror att det var dirty dancing som fick mig att bli kär i skor.. de hade så fina kläder och skor när de dansade. Och sedan så växte jag ju upp med mammas skosamling hemma..

Åh.. skor..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback