Vad ska man säga?

Tack för att ni hjälper mig med kommentarer (NOT!) Jag ser ju att ni kikar förbi, men spenderar ni några ynka sekunder på att kommentera? Nej! Usch! Haha... Come on, help meeee!

Dagen har ju börjat lite svajigt. Jag somnade runt halv 5.. hostan störde mig till 3 tiden, vid halv 4 tiden kom J hem efter en kväll med sina arbetskollegor som va på besök och vi låg och pratade ett tag. När J skulle vara mysig och krama om mig när vi skulle somna så var det precis som om de lyckades trycka på en knapp och hostningarna återvände med ett brak.. Det är en så stark hosta så jag börjar gråta, de är sjukt. Men jag ska vänta ett tag till och hoppas på att det försvinner, orkar inte med ett läkarbesök för 150 spänn för att få hostmedicin som kostar ännu mer som innebär att jag måste ta av de pengarna som ja sparat undan så jag ska klara mig 2 månader till på Akassa. Haha. Kanske är lite väl snål? Men då går jag hellre och köper en whiskey på systemet för 150 spänn (eller va de kostar?) och lapar i mig den häxbrygden ist.
Det funkade ju på J? Han blev frisk efter whiskey?

Iaf: somnade runt halv 5 (de var iaf sista gången ja kolla på klockan) vid 8.30 ringer det på dörren och Alek som jobbar för de fastighetsägare jag och J hyr av kom instapplande, de skulle sätta igång och riva vårt badrum som har varit fuktskadat i ca 2 år.. NU skulle de börja.
Jag försökte somna om, men de var svårt då de rev så de dånade i sovrummet och jag trodde helt säkert att A snart skulle kliva ut ur sovrumsgarderoben.. Haha.
När de öppnat hela väggen där skadan var, såg de att skadan spritt sig ännu mer, vilket betyder att de kommer behöva riva heeela badrummet.. Och nu kan vi inte duscha på en vecka. För "mattlägggaren" kan inte göra jobbet fören på tisdag.. så JIPPEY!

Här sitter jag med grov hosta och feberkänningar lite då och då som innebär att jag inte känner mig fräsch på en fläck, min favorit syssla när jag är sjuk är att lägga mig i ett kokhett bad, men badkaret står ute i hallen och jag har sovit ca 3 timmar inatt vilket tryter på mitt humör. Haha.

GUD VILKEN VACKER OCH BRA DAG! =)

Kommentarer
mor

grattis det var på tiden att dom fixar toan. Snygg bild på en envis (kan själv) tjej ;)

2009-09-30 | 17:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback