Yippey!!! or?

Hum.

Idag har jag varit hemma hos min älskade mor (fortfarande kvar) Dagen började segt, ställde klockan på 9 imorse för jag gick och lade mig sent och vill inte vända om dygnen, dock inser jag nu i skrivandets stund att jag nog har vänt om dygnet.. Irriterande nog.
Jag tänkte städa lägenheten innan jag åkte hem till mor, men istället släntrade jag till fåtöljen och blev sittandes där, med blicken fäst på Ally Mcbeal.
Jag vet, jag är hemskt lat.. what can I say? Jag erkänner.

Väl hemma blev jag serverad världens godaste måltid, som typ smälte i munnen på mig! YUM! Vi har spenderat en trevlig kväll tillsammans, och jag känner mig lugn som alltid när jag är här, vi kan sitta tysta i 2-3 timmar utan att säga något till varandra sedan så är det precis som en damm brister och vi kan prata i 110 km/h (inte överstiga hastighetsbegränsningen ;) ) och vara helt öppna mot varandra. Det kallar jag vänskap! Vi behöver inte alltid säga något, kall prat etc, vi får befinna oss i vår egna värld tills vi bestämmer att dela med oss av den världen. Svårt att förstå kanske. Men jag uppskattar sådant, och det bästa är, hon lyssnar på mina befängda ideér och tankar. I LOVE YOU MAMMY!

Jag sitter och kollar efter en bra, billig, flexibel dator som jag kan investera i, någon som vet någon 10-poängare? Även om jag inte är rik som ett troll för tillfället (Inte så att byxorna trillar av mig pga guldpengarna i byxfickorna direkt) så kan man investera i sig själv, i det man gillar, inte sant?

Jag hade dessutom turen att hitta en tjej som designar sina egna t-shirtar och linnen och det var såååå snygga! Ett sådant linne ska jag investera i, let's face it, jag tänker inte klart. Insanity. Som sagt, jag erkänner!



Kommentarer
Kan Dee Drawings

Hejsan!

Tack snälla för dina fina ord :)

Linnerna är INTE ribbade. Och det finns endast en st Citty linne kvar i XL. Skicka mail till [email protected] om du vill beställa :)



Kram

2009-09-13 | 12:14:55
http://kandeedrawings.blogg.se/
syster

Hej älskade syster! Vad glad jag blir att ni haft det bra och att ni har varandra! Jag saknar er mycket ska ni vet! Skit fin väska BTW i nästa inlägg. Och jag tror inte mycket på skoätarhunden... låter verkligen som en dålig ursäkt för att hon vill ha kvar dom! Älskar dig syster, tänker mycket på dig! PUSS PUSS

2009-09-15 | 21:41:30
http://vidabuena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback