Aatchoo

Eller hur man nu kan stava till ett ljud.

Jag har snart fått umgås med mina älskade vänner, nästan en dag vardera kommer det bli. Först i onsdags träffade jag Sonja, sedan nu i lördags åkte jag till Sveg för att få umgås med min älskade Luz och imorgon kommer jag träffa min Diana.

Jag är så himla lycklig att jag snart har lyckats träffa alla som det var planerat innan de hinner återvända. Men jag hade absolut velat umgås mer med dem istället för ett fåtal timmar.. men det får bli senare. I sommar kommer Luzzen hem igen och då HOPPAS jag att jag kommer vara ledig mer, eller iallafall ha ett jobb i Sveg så att jag hinner träffa henne.
Diana kommer antagligen söka jobb i Sveg under sommaren tills hon ska tillbaka till skolan. Och jag vill verkligen umgås med henne igen.. jag saknar skolan så himla mycket just nu då vi umgicks hela tiden. Vad bortskämd man var!
Det blir svårare att träffa Sonkan i sommar då hon nu mer har sitt hjärta i Norge. Men jag hoppas att hon kommer hem snart igen, men det huvudsakliga är att hon är lycklig, när vi är gamla och grå har vi all tid i världen att åka hit och dit för att umgås ;) Vi alla borde bo i samma hus egentligen. Alla får ha en egen våning i huset så vore allt perfekt. eller ett hus på samma gata. Men det blir nog svårt med så många olika drömmar ;)

Jag skulle egentligen jobba imorgon 8-13 men jag har haft feber, förkylning och huvudvärk både igår och idag så när jag pratade med min chef idag så sa jag att jag inte kommer orka att jobba imorgon. Och som tur var så fick jag stanna hemma. Det har varit jobbiga dagar och jag har inte missat en enda dag under de här månaderna så hellre att jag missar ett sådant pass än att de måste ta in någon annan i mitt ställe om jag skulle jobba heldag.
Och nu insåg jag att jag endast har två veckor kvar.. illa.. =(
Men i morgon ska jag ta det lugnt och som sagt ska jag få träffa Diana också.. men det är ju inte så ansträngande mer som medicin för själen ^^.
Mina vänner är riktiga vänner.. bara så att ni vet!

Imorgon ska jag nog försöka förstå mig på våran nya multi skrivare så jag kan scanna in lite härliga bilder.
Men nu ska jag somna om igen och njuta av att sova i vår säng. J fick rycka in som chaufför ikväll tyvärr så då somnade jag på direkten.. så nu ska jag bara stänga av datorn och somna om.. MMmm!



Jag är sugen på att klippa av luggen igen.. ska jag? Just nu är den snart som en snelugg igen.. hrm.. ge mig ett svar.. hah


Kommentarer
Helena

Det va sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt underbart att träffa dej i lördags <3! Det gjorde fan hela min dag :D. Kändes alldeles som "förr i tiden". Saknar dej så mitt hjärta brister hehe!!!!! Pusssssss

2010-04-06 | 11:50:28
http://luzzis.dinturiel.se
Sara ~ Candis

SV. :D ohhh längtar tills vi flyttat och jag också får känna mjukis vid fötterna på morgonen.



Vi köpte en som hette . Vi har haft en sån innan fast i en ljusare brun färg och nu köpte vi en mörkare :)

H kommer jobba i samma företag som han gör nu. De har ett projekt i sverige, som han jobbat på innan, så han ska tillbaka dit och avsluta det hela kan man väl säga :)

Jaaa nu får verkligen jobben dyka upp, annars blir det inge bra alls. Trött på att sitta hemma och det hemska är ju att man blir så bekväm.

Kramis

2010-04-06 | 20:14:48
http://candis.se
Sara ~ Candis

Haha glömde ju skriva vad sängen hette. MALM :) en svartbrun.

2010-04-06 | 20:15:48
http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback