Är ny medlem

Nu har jag blivit medlem i Buzzador. Man får skriva in saker om sig själv, vad man har för intressen och sedan kan man få produkter hemskickade till sig som man får testa och sedan svara ärligt om vad man tyckte om dem. Man är helt enkelt en testperson.
Jag tror att detta kan bli riktigt intressant, vill ni testa olika produkter (allt mellan himmel och jord beroende på vad ni skriver in som intressen) gå in här och registrera er så kommer ni bli kontaktade via mail.

Min förhoppning är att jag ska få testa lite olika saker som kanske vin? nya böcker osv.. Jag är alltid intresserad av sådant.. Och kanske matlagningsrecept etc? Finns så mkt roligt man kan testa! Bara det inte blir hårfärgning för då måste jag säga nej.. jävla allergi.

Kommentarer
Sara ~ Candis

Där är jag också med :) inte fått testa nåt än men hoppas på att få testa Invisible Clear som de har nu :)



SV. Ja verkligen. Känns kul att vi har gått igenom allt det här och vi kommer värdesätta varandra mycket mer också.



Kokos på sommaren är ju allra bäst :D finns ju ingenting som påminner en mer om sommare än kokos.



Huvudvärken har lagt sig, men håller mig ändå borta lite mer ifrån datorn :) Tack.

Kramis

2010-04-25 | 16:32:23
http://candis.se
Petra

Buzzador är toppen! Jag har varit medlem i flera år och har fått testat allt från godis, kattmat och duschtvål till gratis fotoframkallning! : )

2010-04-25 | 17:05:07
http://urallasynvinklar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback