Duktig

Idag har jag faktiskt varit duktig:

Jag har städat undan allt som jag stökade till med när jag målade & tapetserade om, sedan hängde jag upp den nya spegeln, dammsugit och torkat golven, tvättat och bakat paj samt kladdkaksmuffins. De tycker jag är ganska bra för att vara jag.
Glömde såklart att ta med mig mina lila gardiner när jag åkte hem från mamsingen så jag MÅSTE komma ihåg dem på söndag för det ser ganska tomt ut just nu.
Måste se ut som om vi flyttar om man kollar in genom fönstret kom jag på nu, hehe.

Imorgon ska jag och tjejerna åka till Funäsdalen!! Vi ska fira vår älskade Diana och festa loss på AFTERSKI 1000!
weehooo!
Hoppas verkligen att det kommer bli fint väder i helgen då AS 1000 är uppe på fjället utan tak ;)
Linda Bengtzing, Promoe, TBL och Lady Loveless kommer spela och jag hoppas på att det blir lika mycket folk som det brukar. Alltså en kanon helg, håll tummarna! :}

Jag älskar mina gummor! Pantertanterna ;)

Kommentarer
mor

imponerad av din energi gumman. ;O)

2010-04-30 | 07:11:16
Caroline

Sorry för sent svar men den vita blusen som jag hade på mig är från Zara :}

2010-05-02 | 14:49:24
http://carolinenordens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback