Färdigt!

Försökte skriva inlägg igår, men det gick inte att få in bilder? Så nu skriver jag ett idag istället.

Igår kl 20 var tapetseringen klar! TACK OLA, Ola är en riiktig räddare i nöden! Och snabb är han också, så nu vet jag hur man ska tapetsera.. haha. Istället för att stryka på lite klister för varje våd så skulle man antagligen bara kladda på de över hela väggen och sedan tjoppa dit tapeten bara, så enkelt var det. hehe.
Men om jag ska tapetsera ngn mer gång ska jag försöka muta Ola att göra det då också, för han kan. =)







Lite dåliga bilder, men nu är det bara att plocka ihop och städa undan så är allt prima! (de två nedre korten är tagna på kvällen, så de ser lite dassigt ut)

Hoppas J♥ kommer gilla det bara, jag tycker det blev jätte härligt med den här djupa bruna tapeten och rummet känns större nu när det är ljust. Inget röd liten stuga ut och in längre =)

I want my honey to come home now!!

Vad tycker ni?

Kommentarer
Sara ~ Candis

SV. Man tycker ju det, de gör jag iaf. Ser jag något snyggt så gör jag det själv med min personliga touch på det hela!

2010-04-28 | 13:59:42
http://candis.se
Petra

tjusigt, kul med lite nytt! : )

2010-04-28 | 14:42:12
http://urallasynvinklar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback