I Adore

Jag avgudar mina pilotglasögon! I love them!



Idag har jag varit hem till min kära mor och fick mig lite mat ;) tunnade ur hennes hår och fick storstryk i WII. Mamsingen är kung på bordstennis! Just ja, de glömde jag ju berätta:

I torsdags fyllde min älskade mor år, och jag och min kära syster gav henne ett WII i present! Mamma har alltid velat ha ett pingisbord och nu har hon ett i TV spelet.. och ALLTID någon att spela med.. och på hennes nivå ;) För jag är verkligen iiinte kung på bordpingis.

När jag kom hem svidade jag om till vanliga leggings och min nya sköna bas tröja (från vero moda) och slängde på mig favvo sjalen från Indiska. (har en i vitt också, underbara sjalar!) Jag var ju nämligen tvungen att åka och köpa mer grädde och mjölk.. Vill absolut ha en varm choklad med grädde så här på kvällskvisten.. (vet inte varför, men blivit helt beroende av det, hehe)

Nu börjar solen gå ner för dagen, och jag ska åka och hämta rollers som jag glömde i Hasses bil igår.. är sugen på att börja måla nu... men måste städa innan som sagt.. jag sköt upp det igår.. så jag kommer väll börja måla inatt eller ngt ;)

Im off to Hasse för att hämta det min hjärna inte klarade av att komma ihåg ;)

Kommentarer
TESCHO - Webbdesign och mycket mer

Tack så oerhört mycket för din kommentar. Den värmde enda in i själen! :)



Självporträtt publiceras i alla fall 1 gång per månad med läsarnas val till tema. Men jag ska försöka hinna mer fler.



Återigen, TACK!

2010-04-25 | 21:35:24
http://tescho.se/blogg
TESCHO - Webbdesign och mycket mer

Svar: Vad roligt att höra :) Samma sak gäller hos mig.



Vilka bra förslag! För tillfället går det att rösta på dessa: http://tescho.se/sjalvportratt-tema-for-april/



Nästa gång ska jag se till att de 7 dödssynderna kommer med! :)



Kram

2010-04-25 | 22:35:26
http://tescho.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback