Lite less..

Lite less just nu.. började tapetsera fondväggen, men när jag gjort 3 våder så märkte jag att det blev väldigt bubbligt på en gång och limmet torkade skit fort så jag ringde efter hjälp.
Hasse sa att han inte kunde hjälpa mig med det utan att jag borde ringa Ola (som är tapetserare) så jag ringde Ola.. Det visade sig att jag köpt FEL tapetklister (FFS!!) och att han skulle hjälpa mig imorgon efter klockan 19.. Så vad ska jag göra imorgon till kl 19? Jag vill vara klar, NU NU NU! Måste alltså köpa nytt tapetklister och var tvungen att dra ner våderna som jag hade lyckats fått upp..

Känner mig allmänt less.. Men en liten klapp på axeln ger jag mig själv för att jag målade vardagsrummet..
Haha!

Jag har hittat en handväska jag vill ha!!! MMMHMMM
Den finns på en hemsida som verkligen har snygga väskor, dock kommer jag inte skriva vilken väska det är eller vad hemsidan heter.. Jag måste få chansen att spara ihop till den först ;) Ego, jag vet..

Så nu ska jag gå och lägga mig och vänta till klockan blir 19 imorgon kväll.

Ett tips:

Om de säger "det här är jätte lätt, du kan bara ha på klistret på väggen och sedan ha dit tapeten så är de klart" de är inte så enkelt! Fråga tusen frågor direkt till han/hon i tapetaffären istället för att fråga vänner om vad man ska köpa för tapetklister, för det blir LÄTT fel.. hehe.

Och när du väl köper klister, var nogrann med att butiksbiträdet är intresserad av vad du har för typ av tapeter så det blir rätt, för nu för tiden finns det antagligen 500 000 olika..


Kommentarer
Sara ~ Candis

SV. Ja denna personen säljer även designer med hjälp av mallar som andra har gjort :( och hon har tagit av mig otaliga gånger så jag håller koll på henne och sen att hon har mage och säga att JAG har snott när jag har PDS filen kvar på datorn. USCH!!!



Nej jag saknar redan spetsen :( men nu får de vara prickigt, för de verkar inte vara lika populärt att sno som spets!

2010-04-27 | 10:44:37
http://candis.se
Molly - MOLKAN.SE

Svar: Tack så mycket. Kul att du gillar det :) Ska försöka fixa lite fler tips och trix i framtiden, men just nu är det mycket innan skolan slutar.

2010-04-27 | 16:59:11
http://molkan.se
Sofia Werlin - mitt liv med LCHF

SV: man försöker vara stark när man får kommentarer utav den typen, men ibland är det inte alltid lätt..



Men jag måste verkligen tacka för din fina kommentar som gjorde att man fick ett leende på läpparna igen :D

2010-04-27 | 20:13:48
http://sofija.blogg.se/
Sofia Werlin - mitt liv med LCHF

SV: jag vill också ha ett par i brunt men har inte hittat några än :(

2010-04-27 | 21:10:12
http://sofija.blogg.se/
Sara ~ Candis

SV. Ja de var samma :P hon Jenny.



:) dotts har jag börjat gilla mer och mer. Köpte en dottig tröja idag faktiskt :D me laaaajk hehe. Hihi tack :))

2010-04-27 | 21:29:21
http://candis.se
Sofia Werlin - mitt liv med LCHF

SV: aah fast vi har inte den butiken här i Helsingborg. Men ska kolla lite snabbt i stan imorgon efter träningen :D

2010-04-28 | 10:48:43
http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback