Men PUCKO!

Söndag, a sunny day!

Och hur startade jag min söndag då? Jo, jag försov mig! Helvete!
Vaknade vid 6 tiden först, funderade på att kliva upp men valde att vända på mig, vaknade igen vid sju och sa åt mig själv på skarpen att jag skulle kliva upp och tvätta håret, gjorde jag det? NEJ. Vaknade 08:20 av att min kära syster frågade om jag inte skulle jobba idag? Och jag skulle jobba, och började 08:00.. P A N I K!
Jag fick testa några gånger att dra på mig byxorna åt rätt håll sedan skyndade jag till jobbet med äckligt hår. Men som tur var så var gästerna inte stressade och ville iväg på morgonen så min kollega hade inte allt för svettigt innan jag hann fram. Och jag var på jobbet cirka 08:40 och det var bra gjort av mig.. dock är jag glad att jag sällan, väldigt sällan, försover mig.

Annars så har dagen varit jätte bra, det har flytit på ganska bra och de flesta är så positiva när det är soligt ute. Och jag förstår verkligen varför.

Efter jobbet tog jag och mamma oss en promenix runt vår lilla by och vi pinnade på väldigt bra faktiskt. Nu ska vi kolla på Morden i Midsomer och mysa med en kopp the.
Hoppas att det fortsätter vara så här fint väder, det är underbart!

Kommentarer
Sara ~ Candis

SV. Verkligen bra gjort av dig att ta dig till jobbet på 20 min :)) tummen upp.



Man lyckas alltid pricka in dom fina dagarna med jobb :P slår aldrig fel.



Henke tycker hans halsband är fjolligt :P haha.

2010-04-11 | 21:36:35
http://candis.se
Sara ~ Candis

SV. Joo jag tyckte också de var fint sådär, men de dom visade var finare :P och om de är olika på dom så borde de ju också stå tycker man.

Men att betala 50 spänn för returfrakten känns ju lite väl saftigt också!

Tror de har ett stort blommönster och så trycker dom de på skalen och så blir det olika på alla :P eller nåt haha.

2010-04-12 | 19:01:53
http://candis.se
Sara ~ Candis

Är det bara jag som är med i elf tävlingen??? :D de kanske ville att jag skulle vinna och är därför inte med hihi.

2010-04-12 | 19:02:56
http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback