Monday

Drömde inatt att J♥ kom hem och jag blev överlycklig!! Dock var det inte så och gissa om jag blev besviken när jag upptäckte det när jag vaknade. Jag saknar honom verkligen!
Så himla typiskt att våra jobb säsonger går om varandra =P När jag slutar så börjar han.. bara det att han oftast är borta längre perioder än vad jag är, jag kan ju alltid åka hem och pussa lite på honom när jag vill.. Men han är i Norge just nu =(

Idag har jag målat hela världen känns det som. Vardagsrummet är inte längre rött.. och jag fick måla 2-3 ggr överallt för att allt skulle bli vitt.. Inte lätt att måla över rött inte.

44 besökare idag? och inte en enda som har kommenterat? Trist.. men roligt att få så många besökare iaf! Kommentera gärna nästa gång ;)



Dagens outfit ;) Målar tights och gammal t-shirt från cubus.. haha kolla minen jag har! Fokuserad ;}
Handen är väldigt prickig efter målningen.. och leggingsen är nu ordentligt använda ;)

Man kan ju inte måla i fina kläder direkt! och lite färgstänk i ansiktet är ju alltid upp piggande! Har ni tänkt på att målarfärg luktar väldigt surt? Det har jag lärt mig nu iallafall..

Kommentarer
mor

snyggt jobbat gumman;O) Det ser bra ut.

2010-04-26 | 21:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback