Oretuscherad

Gud vad glad jag blev när jag gick in på msn och såg att Kim Kardashian har poserat naken utan retusch! Och hon behöver ju verkligen inte det, det är inte nödvändigt, om man ser på alla paparazzi bilder i skvallertidningarna så är det väldigt sällan som man ser några "större skavanker" eller vad man ska säga, och ibland verkar det som om tidningarna själva har retuscherat dit skavanker bara för att få sälja lite extra?

Men iallafall så finns bilderna på Kim HÄR. Heja Kim! Och Jessica Simpson är också en förebild tycker jag!

Kommentarer
Sara ~ Candis

SV. Hehe det var bååde på utsidan och insidan :P verkar inte ens som att de någonsin har öppnat fönstrena på vissa ställen, men men.

Min pappa och lillasyster följde med ner fram och tillbaka :) hade ju alla mina kläder hos dom.



Trevlig valborg :) kramis

2010-04-30 | 17:33:54
http://candis.se
TSUKII ♥

sv: tack så mycket för din kommentar! :) jag har fått alltfler sånna nu efter det inlägget (ändå var det bara nån dag sen) jag skrev om tjejen som hade skrivit sånna rasistiska saker. Men jag tänker inte bry mig mer, det börjar bara bli så löjligt.



Utan jag ska fortsätta utvecklas och göra det JAG är bra på hehe, tack igen sötis! Det behövdes, varma kramar till dig! <3

2010-05-01 | 18:04:47
http://tsukii.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback