Snart är det dags!


Bild: Matthias Clamer, lånad från MTV's hemsida.

På tisdag smäller det! Den nya och sista säsongen av "The hills" kommer sändas, jag kan dock inte hitta att de kommer sändas för oss svenskar ännu då jag inte kan hitta någon information om den sista säsongen på mtv.se ännu. Men det kommer börja sändas på mtv.com på tisdag och det vill man INTE missa.

Jag har kollat igenom bilderna som Matthias Calmer tagit på dem och jag älskar hans bilder.. gillar absolut dem på Audrina och Kristin.
Men jag tycker att Steph börjar se ut som någon annan. Lo ser ut lika som hon gjorde i "Laguna Beach" en liten ändring kanske lite botox? Men jag blir glad över att se henne i dessa bilder. Heidi ser fantastisk ut på vissa bilder, men jag kan inte råför att tycka att hon såg bättre ut innan alla ingreppen. Fanns inga bilder på Spencer? Brody kör med "bad boy" looken på vissa bilder och ja, han passar i det.


Fler bilder? Klicka här

Kommentarer
Petra

Ja, du gör rätt i som blir medlem, ibland kan det dröja ganska länge mellan deras olika utskick av erbjudanden, men till slut så kommer det något nytt.. : )



Tack! Det var Fredrik Holmin som tog bilderna i Sveg i julas, det var riktigt kul!



Kram!

2010-04-25 | 18:52:31
http://urallasynvinklar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback