Spending my money..

Ja, ni kanske har märkt att jag är duktig på att spendera pengar, men jag är även bra på att spara pengar. Och nu, efter cirka 7 månader av att nästan inte spendera pengar, så har jag tagit tillfället i akt att spendera lite pengar på mig själv. Jag spenderar inte upp hela min lön, absolut inte. Jag har lärt mig att spara undan och sedan spenderar jag en viss del som jag har tillåtit mig. Lite smart måste man vara. Men bara för att jag sparar betyder det inte att jag kommer ha råd med vad som helst. Som jag sa så tillåter jag mig endast att spendera en viss del.

Såååå nu.. har jag spenderat lite igen..

Jag såg nämligen att Lindex har halva rea priset! Jag var tvungen, såg en kofta som var väldigt söt.. så jag slog till.. man kan ju testa iallafall =)

Två koftor, ett halsband och frakt under 200 kr. Det kallar jag bra pris! =)





Verkar som om det är problem med att lägga in bilder på bloggen just nu? testat tre gånger, så snart kanske de dyker upp 3 likadana bilder?
Nä nu ska jag krypa ner bredvid min älskling och sooova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback