The beginning of the End

Shit, såg precis att sista säsongen av "The hills" kommer börja sändas nu i slutet av april, det känns ganska vemodigt måste jag säga. Men jag saknar Lauren. LC var personligheten som fick mig att börja kolla på serien, Audrina är underbar, men kanske lite för osäker på sig själv för att veta vad som är bäst för henne, men iofs så ser man bara delar av deras liv när man ser säsongerna, det är säkert mycket som sker som man aldrig får veta och mycket är nog bara PR och för att det ska bli bra TV. Men förstår de personerna i serien att all PR inte är bra PR? Om man kollar på Heidi till exempel. Den roliga tjejen förvandlades till en barbie docka som inte har gjort alla ingreppen för sin egna del. I sådana fall skulle hon inte behöva sitta där i soffan och fråga sin mamma "do I look good?" och behöva utstå tystnaden.. Mitt hjärta värker lite bara av tanken.
Jag kommer iallafall vara bänkad vid sista säsongen. Detta kommer bli spännande!

The Hills - MTV Shows - The Hills (Season 5) - MTV Shows

Vad tror ni?

Kommentarer
Sara ~ Candis

Hon ser ju hemsk ut där, Heidi, när hon träffar sin mamma. Senare i serien ser hon ju lite bättre ut tack och lov :( jag sitter bänkad också, helt klart hehe.



Det guldiga skalet med fjärilar, är det den som är på framsidan på deras hemsida??

2010-04-13 | 19:44:33
http://candis.se
Sara ~ Candis

SV. Åhh tack så hemskt mycket :D glad jag blir. Om jag vinner så är det locktången jag kommer lotta ut :) har ju redan en sån.

Håller mina tummar iaf men de ser ut som att de blir Linda Pauline som vinner.



:D hihi hur ser de ut på tävlingsfronten??

2010-04-13 | 19:46:00
http://candis.se
Sara ~ Candis

SV. Hon ser ju ut som alla andra bimbosar i USA :( hemskt. Vart tog goa glada heidi vägen??



Tror de fanns hos iphoneskal.se också :) får kika. Hade du iphone förresten?



Nejmen hihi. Gud vad skoj :D fun for meeee. Nagellack är ju roligt :D de har du rätt i, inte många som kör det faktiskt! Då är jag med igen :D

2010-04-13 | 22:46:42
http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback