The bounty hunter

Nu har jag sett "The bounty hunter" och fasiken vad bra den var! (absolut om man har sjuk humor som mig)


Milo Boyd (Gerard Butler) arbetar med att fånga in brottslingar som rymt från borgen. Till hans förvåning och glädje är det hans journalist till ex-fru som han behöver fånga in denna gång. Milo är dock själv jagad då han har svårt att betala av en spelskuld och Nicole Hurly (Jennifer Aniston) är i full gång med att försöka utreda ett självmord som hon starkt tror är ett mord, men alla gillar inte när man lägger näsan i blöt.
Både Milo och Nicole har personer som letar efter dem, och det blir inte lättare när Milo försöker få Nicole till fängelset.


Filmen är väldigt humoristisk och en enda stor röra. Jag älskar Jennifer Aniston när hon spelar karaktärer som denna, lite hetsig och impulsiv. Gerard Butler har den perfekta karaktären, en skadeglad ex make som gärna vill se sin tidigare andra-hälft bakom galler.
Jag tycker dock att vissa delar var lite onödiga, om ni kollar på filmen kanske ni förstår vad jag menar.. men jag kommer inte skriva vad det är, dock gäller det "de övriga" karaktärerna i filmen..


But over all a great movie!







Filmen får: ♥♥♥♥ / 5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback