Vill int!

Jag måste ta tag i städning här hemma nu tror jag.. Jag ska ju sätta igång med att måla och tapetsera om vardagsrummet nu i veckan, och vad jag har lärt mig av arga snickaren så är det bra om allt är städat så går det lättare och jag kan inte göra annat än att hålla med honom. Om det är ostädat så spenderar man dubbelt så lång tid med att boxa runt allt och plocka undan saker.. så jag ska sätta fart nu också.

Först på schemat har jag planerat att vika tvätt så att de blir tomt i gäst/tvättrummet så jag kan flytta över lite saker dit innan jag börjar.

=)

I'll come back later.. kommentera gärna lite så man har ngt roligt att läsa ;)

Kommentarer
Sara ~ Candis

SV. Jag har inte hunnit prova än faktiskt :) det kommer de kommer hehe. De mesta sminket ligger nedpackat nu. FYRA DAGAR KVAR. JIPPIIIE haha.



Måste ha ett par nya lackleggnings nämligen. Har ett par från Lindex, men de är så höga i midjan så de sitter uppe vid boobsen :P det gillas inte haha.



Hoppas du haft en trevlig helg.

Kramis

2010-04-25 | 12:05:08
http://candis.se
Anonym

SV. Jag har inte hunnit prova än faktiskt :) det kommer de kommer hehe. De mesta sminket ligger nedpackat nu. FYRA DAGAR KVAR. JIPPIIIE haha.



Måste ha ett par nya lackleggnings nämligen. Har ett par från Lindex, men de är så höga i midjan så de sitter uppe vid boobsen :P det gillas inte haha.



Hoppas du haft en trevlig helg.

Kramis

2010-04-25 | 12:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback