Who am I?

Tescho hade gjort ett inlägg om vem man är.. med lite ironi. Och jag håller med henne om att man måste bjuda på sig själv. Så här kommer lite punkter om mig, lite ironi men med en egen twist då jag inte kan eller vill apa efter allt för mycket:



Jag är en 23 åring som bor i skogen, otroligt bra på att läsa kartor men kan inte köra bil i stadstrafik.
Jag är höjdrädd men älskar att ha höga klackar men de passar inte så bra i träskmarken.
När jag var liten hade jag drömmar att bli polis, men vid senare eftertanke så kom jag på att jag skulle gömma mig bakom någon annan om någon pekade på mig med pistol, not so god!
Min mamma vill att jag ska bli jurist, men jag börjar gråta om jag blir arg eller frustrerad så jag tror att jag skulle få syssla med pappersarbete och ingen skulle ta mig på allvar.
Jag är snart hälften till 50 men allt tyder på att jag är 70 då mitt minne är som en guldfisk och jag klagar alltid på krämpor och ibland tror jag att jag är 5 år igen.
Det märks att jag är djurälskare då jag stampar med foten när jag blir arg precis som en sur tacka.



Nu känner ni mig ganska bra.

Vill ni läsa lite mer om mig? Klicka här så kommer ni till lite mer information

Kommentarer
TESCHO - Webbdesign och mycket mer

Hehe, skoj! Jag har också guldfiskminne - när det kommer till närminnet. Ibland försvinner allt bara. T ex när jag babblar på och helt plötsligt så försvinner det :P

2010-04-26 | 22:06:58
http://tescho.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback