En bra dag ♥

Vaknade vid 06 tiden, och när jag kollade över till J♥ s sida så förstod jag varför jag vaknat.. han låg inte i sängen. Gick upp och muttrade att det var dags för honom att gå o lägga sig och sedan somnade jag om.. Dock ringde J's telefon vid 09 tiden så då var det bara att tvinga upp ögonen igen.

J åkte hem till far sin och ska få hjälp med att byta lampa på bilen och även fästa nya extra ljus. Och det kan behövas nu när mörkret börjar komma in igen.
Medan J har varit där har jag myst i soffan med frukost och "Top Chef" tittande.. Kom på att jag väntade på ett paket på posten och idag kom det! Var rädd att någon tagit nagellacken jag vann, men som sagt så hade de dunsat ner i postlådan idag. Färgerna är jättefina så nu ska jag ta bort mitt korall nagellack och måla på med det mintgröna..Nr 054.
Och när jag kollade ner i postlådan så såg jag ännu ett paket som var adresserat till mig från e.l.f ♥  Jag beställde de för ett tag sedan och idag kom det. yey!
Alla sakerna som jag beställde verkar vara perfekta så de ska jag testa så snart som möjligt.

Men om inte det var nog så ringde en av alla dem som jag lämnat mitt CV till också! WEEEI! Och det lät som om vi ska ses nästa vecka och börja kolla in kassa systemet så jag kan jobba ca 20h/veckan iaf.. och det är ju bättre än att bara gå runt och pilla sig i naveln eller hur?
Dessutom fick jag lön från juli idag så nu har jag betalat det jag skulle! Känns mycket skönare nu, en liten sten försvann från magen, men de finns många kvar.. Men just idag känns det som om det kan ordna sig ;)


Kommentarer
Alisa - Amor Vincit Omnia

Åh vad roligt gumman!:D Massa lycka till!:D

2010-08-25 | 14:15:18
http://alisagonzalez.se
mor

Va kul gumman. Vart?

2010-08-25 | 18:06:48
Caroline

Va roligt att dem ringt från ett jobb, jätte kul!! Vad var de för ställe? :}

2010-08-25 | 19:19:06
http://carolinenordens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback