Eyes lips & face

Som sagt så fick jag hem ett paket från e.l.f idag och tänkte bara slänga upp en bild på det jag beställt.



Ursäkta för dålig bild, men blev inte bra utan blixt.

Jag beställde:

Natural Radiance Blusher - Shy
Natural Radiance Blusher - Innocence
Natural Radiance Blusher - Glow

Waterproof Eyeliner Pen - Black

Tone Correcting Concealer - Apricot beige (fair)
Tone Correcting Concealer - Light Beige

Duo Eyeshadow - Butter Pecan



Älskar färgerna på elf's blusher, och tror de kommer funka riktigt bra på min hy..(förhoppningsvist) den enda produkten som kändes lite dum var eyelinern då den var ganska tjock i själva "penseln". Men jag har ännu inte testat den så jag ska inte dömma ut den på en gång.
Varje sak kostade 18,30 kr och jag tycker att för den summan får man inte ha för höga förväntningar..  Önskar dock att jag köpt puder också, men de får vänta.. inget som jag prioriterar utan de kan jag införskaffa nästa gång jag kommer på det.



Kommentarer
Molly - MOLKAN.SE

Jag har nästan alla Natural Radience Blusher's förutom Shy som jag beställde sist (det hade visst kommit ett paket idag, så jag hoppas att det är det). Älskar dem :)

2010-08-25 | 18:24:10
http://molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback