Fångarna på fortet

Kikade in på Linns sida och såg att hon hade hittat en lista på alla som kommer delta på fångarna på fortet som kommer börja sändas 23 augusti nu i år.

Så jag gjorde som Linn och lade in listan på deltagare här, så man vet vad man kan vänta sig. (Mamma och jag kommer ju behöva veta vilka vi hejjar på ;)  ) Jag vet inte alla av dessa namn, men vad jag kan se så är det flera från idol, lets dance, bloggare, fotbollsspelare, skidåkare osv. Vet inte om de har planerat att det ska vara sådana grupper? Eller om de kommer göra en salig blandning av det hela? Iallafall så har jag saknat fångarna på fortet och jag kommer sitta bänkad den 23 när första avsnittet kommer.

Deltagarna:

Anchisa Wallström (Foki) / Andreas Andersson / Andreas Halldén / Andreas Larsson /Ann Wilson /Anna Book /Anna Haag /Anna Le Moine /Arash Labaf /Armand Krajnc /Benjamin Wahlgren /Blossom Tainton-Lindquist /Carin Da Silva /Casper Janebrink /Cathrine Lindahl /Charlotte Kalla /Denise Lopez /Dermont Clemenger /Eddie Razaz /Emil Jönsson /Eva Lund /Felicia Book /Fredrik Karlsson /Fredrik Larsson /Gary Sundgren /Henrik Palm /Henrik Rongedal /Isabella de Salareff /Isabella Löwengrip /Joacim Cans /Johan Palm /Johan Petersson /Jonas Altberg /Josefin Craaford /Karl Petter Bergvall /Kevin Borg /Ljubomir Vranjes
/ Lucette Rådström /Magdalena Kowalczyk /Magnus Rongedal /Magnus Samuelsson /Magnus Wislander /Malin Ewerlöf Krepp /Margarita Maiseyenka /Marie Svan /Markus Schenkenberg /Melina Herrey /Micael Delaoglou
Mikael Eriksson /Musse Hasselvall /Niklas Alexandersson /Oscar Dronjak /Patrik Sjöberg /Paulina Maria Danielsson / Peja Lindholm /Pernilla Wahlgren /Peter Gustafsson /Peter Larsson /Petra Tungården /Pontus Norgren / Rabih Jaber /Regina Lund /Richard Herrey /Robin Bryntesson /Roderick Craaford /Sara Lumholdt /Sibel Redzep /Stefan Nykvist /Susanne Gunnarsson /Themba Tainton /Thilde Höök /Thomas Bodström /Tina Leijonborg /Tintin Anderzon /Tobias Karlsson /Torbjörn Eriksson /Usama Aziz /Wendy Rådström /Willy Björkman /Zinat Pirzadeh

Edit: Susanne Gunnarsson är Funäsdalens stolthet (tydligen ;) ) så jag markerade henne för Dianas skull.. haha


Kommentarer
angelica

jättefin header du har! :)

2010-08-12 | 11:24:34
http://fleratimmar.blogg.se/
Diana

Du har ju inte gjort funäsdalens stolthet Susann Gunnarsson i fet stil :P hihi

2010-08-16 | 23:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback