First day

Jahapp, nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska bli halv så jag kan åka på jobbet. Ska bli riktigt intressant men glömde såklart fråga om dresscode första dagen då jag inte vet om/när jag får arbetskläder.

Riktigt trött idag, hade svårt att somna igår också, 3 lager under ögonen har jag fått köra på idag för jag ser verkligen ut som en tvättbjörn/panda.
Jag klarar inte av att sova här. Usch, börjar gråta bara jag tänker på det..

Nej nu måste jag göra något.

Håll tummarna för mig idag!

Kommentarer
Caroline

Hoppas det går bra idag, lycka till :D

2010-08-31 | 12:59:36
http://carolinenordens.blogg.se/
Caroline

Jaaa.. det gör jag med, riktigt snyggt är det :} Det är typ ett inglasat uterum :)



Haha jag var också hemma på lunchrasten igår så ;) Hah! Va skönt ju, Va kul att du fick börja jobba så fort! Hoppas resten av dagen gikc lika bra :) Joo mitt nya jobb går bra, men dem letar ju efter en utbildad förskollärare där så vet inte alls hur länge jag får stanna.. Hoppas det blir nårra månader i alla fall :)

2010-09-01 | 07:24:51
http://carolinenordens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback