H-vete

Jahapp, fredag den 13. Jag är som ett åskmoln. Precis fått reda på att de skrivit fel namn på mitt schema för nästa vecka. Det var mitt namn som var fel, då jag inte får jobba nästa vecka? CRAP! Och nu märker de att det blivit fel? Jag fick mitt schema i början av juni? och nu såg de att den personen som jag hoppat in för kommer komma tillbaka till nästa vecka, så imorgon är min sista dag? Känns otroligt dumt... om jag vetat det hade jag absolut inte stannat hemma igår, även om de fått gömma mig inne på lagret så hade jag jobbat, men nu tänkte jag att jag hade ju en vecka till på mig.. Men näe.. h-vete också. Fasiken.. jag vill jobba mera.. ååh!

Sedan ringer min älskade mormor 5 min i 12 (jag börjar 12) och ska stå och prata med mig fastän att jag säger att jag har brottom till jobbet. Och när jag kommer till jobbet 2 minuter i (måste stämpla in mig innan 12, annars är jag försenad och det finns bevis då) då står mormor, syrran och M parkerad utanför jobbet. Jag har  2 minuter på mig att springa in och blippa in mig och de ska prata om hjortron?!? Min näst sista dag!? FAN! KUNDE JAG INTE BLI FÖRVARNAD DÅ!? Nä jag har inget att göra på mitt jobb förutom att gå runt och vänta in en hjortron leverans till min mormor?? Så nu sitter jag och känner stress på min lunch för att jag kanske missar hjortron leveransen? Kunde de inte ha väntat till nästa vecka? Så himla ledsen och arg och frustrerad just nu!!

JA jag blir skit förbannad på folk som tar mig för givet, "Kristina kan alltid ställa upp" "Kristina har inget liv" låter det mer som. Och ja, jag får bli skit förbannad på min familj när de gör så mot mig.. Jag älskar dem av hela mitt hjärta, men när de gör så mot mig.. då river,klöser och biter jag.

Nä nu ska jag tvinga i mig min j-vla havregrynsgröt, gå tillbaka och jobba arslet av mig både idag och imorgon. Sedan? who knows. kanske flyttar till nordpolen.

Kommentarer
LYDIA

sv: Tack! Fåtöljen är en gammal en, men spegeln finns bland annat på Boom och Comfort, så kolla där! :]

2010-08-13 | 15:51:27
http://lydiajosefine.blogg.se/
Fotograf & Makeup artist Linda-Pauline

sv; Hejhej! Jajjemen, den är tyvärr slut. Kappan kommer att komma upp igen, håll utkik!

2010-08-13 | 21:42:14
http://lindapauline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback