Jag vann, JAG vann!

Weeeho, skam den som ger sig! Jag vann! Oj vad paff jag blev när jag såg en kommentar från Linn på min blogg "Hejhej, Kika min blogg.." läste jag först och jag var på väg att radera kommentaren, men sedan såg jag ".. du har vunnit nagellack :D" WEEEEIIII! Jag vet inte hur många tävlingar jag har varit med i, men jag hade verkligen tur denna gången. TACK LINN! Jag tror att alla förstår att jag är ganska så j-vla glad just nu.. Men en sak är säkert, om jag inte skulle vinna, skulle jag nog plocka på mig de där färgerna iallafall ;) Underbara färger från depend, älskar deras nagellack och färger.. otroligt mysiga!

Besök gärna Linn's blogg och håll utkik. Hon kommer säkert ordna en till tävling snart =)


Kommentarer
Molly - MOLKAN.SE

Kul :) Grattis!



Svar: Oj, det är typ jättekomplicerat. Tror det skulle bli en typ 50 bilder av det så det orkar jag nog inte :P

2010-08-18 | 08:12:55
http://molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback