Make-up tips

Tänkte bara visa en video från en av mina favoriter på youtube. Pixiwoo. (Två systrar som ger jättebra sminktips och recensioner)
Alisa tipsade förut om en sminkning som så gott som såg ut som denna, men jag tänkte att jag också ska visa den men med min favvo videobloggare och så blev jag otroligt sugen på en estee lauder: bronze goddess palett efter att ha sett detta. Men jag ska använda slut på mina andra först. och då jag sålde lite saker på tradera så gjorde jag en ny e.l.f beställning för ett tag sedan.. så de ska jag lägga till samlingen också, men nu får det faktiskt vara slut på smink och nagellack för min del på ett tag.. usch..


Kommentarer
Molly - MOLKAN.SE

Svar: Yes, bilderna är tagna med det nya objektivet :)

2010-08-22 | 21:09:24
http://molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback