Måste ha något att göra..

PERSONLIGT:
Vad heter du: Kristina
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: Uj, kommer inte ihåg?
Vart bor du: Sveg
Hur lång är du: 167 cm
Ögonfärg: Bruna
Hårfärg: Mörkbrun


KLÄDER:

Vad använder du just nu för jacka: Skinnjacka som måste bytas ut.
Vad använder du just nu för skor: Seglar skor, helt förälskad i dem
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: Alldeles för mycket
Hur mycket köper du kläder för i månaden: Hm.. just nu? 500 kanske
Vad har du för jeansstorlek: Väldigt olika.. beror på hur mycket jag vill dra in magen också..
Vad har du för skostorlek: 37,5-38
Vad har du för tröjstorlek: Small/medium


SENASTE PERSON SOM..

du pratade med: Ulf
du gick på bio med: Emelie
du gick på stan med: Mamma
du kramade: Johan
du pussade: Johan
du hade sex med: Johan
som såg dig gråta: Hm.. Mamma
skällde på dig: Oj.. hrm.. vet ej?


HAR DU NÅGONSIN..

sagt ”jag älskar dig” och menat det: Ja
bråkat med ditt husdjur: Ja
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Nja jag brukar få flashbacks från drömmar, men då är de några dagar/veckor efteråt.


STUFF:

Är du ensam nu: Ja
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Bleed it out - linkin park
Vill du gifta dig: Jao.. men har inte de som prio.
Vill du ha barn: Nån dag


EXTRA STUFF:

Tar du droger: Nopp
Vad är du mest rädd för: Ormar, hajar, mörkt vatten
Vilka kläder sover du i: Stor t-shirt oftast
Vart vill du gifta dig: En mysig liten kyrka, no biggie
Vem hatar du verkligen: Jag orkar inte hata.
Varit kär: Ja
Kör du bil: Ja, och gärna långa turer
Har du ett jobb: Korta perioder, säsongare, men inget just nu
Gillar du att ha folk omkring dig: För det mesta
Är du ett hälsofreak: I mina fantasier är jag det, inte på riktigt
Har du någon tatuering: Nej men skissat på en i flera år, men måste bli ett hälsofreak innan ;)


DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU..

gråtit: Ja
köpt någonting: Ja
varit sjuk: Nej
sjungit: Ja, nyss
sagt ”jag älskar dig”: Ja
velat säga till några att du älskar dem: Ja
träffat någon ny: Vad är de för fråga? Träffat vaddå?
saknat någon: Ja
kramat någon: Ja
kysst någon: Ja


VILKEN..

tidning läser du: Klick, bild extra och Hänt bild eller vad nu skvallerblaskorna heter
buss åker du oftast: Ingen..
frisyr har du: Långhårig.
dag fyller du år: 8 februari


SENASTE..

film du såg: Salt
sak du stal: Hrm.. jag snodde lite godis av mamma när jag hälsade på i förrgår. Men de såg hon?
mat du åt: smarrigt fläskkött
gången du åt en 7-eleven korv: Tror aldrig jag gjort det? Är det mer vanligt än statoil?


BRUKAR DU:

Peta dig i näsan: Ja
Titta på dig själv i spegeln: oh ja, men fastnar inte där
Gnälla: Ja
Skrika: Sällan, men när jag är förbannad så sprutar de
Sova: Ja?
Ha ångest: Lite då och då
Skada dig själv med flit: Njae?
Ta mediciner du inte borde ta: Nej, tar bara de jag borde ta
Vilja dö: Nej?
Drömma mardrömmar: Ja
Drömma sexdrömmar: ja ibland?
Ta droger: Nej
Försöka vara annorlunda: Hoppas att jag är annorlunda?
Klä dig i svart: Väldigt lätt att klä sig svart
Gå till kyrkan: Nej? Endast när man måste
Gå i skolan: Önskar att jag gjorde det..
Röka: nej
Ha sex: Ja
Ljuga: Helst inte
Hata folk: Nej
Lita på folk: Litar sällan på folk. Brukar alltig visa sig vara dumt.


VEM:
Saknar du: Min familj och vänner, spridda skurar just nu
Vill du döda: Pedofiler, sådana som skadar djur, barn, äldre.. kan skapa lång lista?
Rörde dig sist: Johan?
Vill du slå: Ingen just nu
Kysste dig sist: Johan
Vill du kittla: Vad är de för fråga?
Kramade du sist: Johan
Vill du prata med: Mamma
Skrek du på sist: hrm.. vet ej
Vill du vara som: Sådana som har diciplin att träna.
Sårade dig sist: Tänker jag inte svara på.
Vill du bli galet full med: Diana
Fick du sms från senast: Mamma
Ringde dig senast: Mamma


HAR DU:

För många vänner: Nej, men jag har otroligt bra vänner
Förföljelsemani: Nej?
Tvångstankar: Ibland
Någon annan psykisk sjukdom: Haha inte än?
Någon fysisk sjukdom: Nickelallergi?
Någon skada: inte vad jag vet, peppar peppar.
Färgat håret: Ja, förut tills jag blev allergisk mot det också.
Brutit några ben: Nej, peppar peppar.
Några piercings: Naveln
Egen dator: Ja, älskar den
Bra självförtroende: Hade
Kysst någon: Yes, många gånger
Haft sex: Alldeles säker på det, ja.
Köpt kondomer: Ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja
Bjudit ut någon: Ja
Varit kär: ja
Dumpat någon: Ja
Stulit någonting: Ja
Lämnat landet: Ja, några resor har det blivit
Rymt hemifrån: Haha, ja men kom bara till postlådan
Tuttat eld på nått: Ja de tror jag?
Gjort något olagligt: Jo..


HUR:

Går du: Beror på humör? Oftast framåt
Svarar du i telefonen: ”Kristina?”
Fördriver du tiden: Datorn, tvn, hemma hos mor.
Mycket pengar har du: Löst?
Tjänar du pengar: Inte just nu
Ofta bäddar du sängen: Sällan, absolut inte direkt efter jag stigit upp, fobi för kusar som kan frodas då.
Ofta diskar du: Allt för ofta? Som tur är så har vi diskmaskin annars skulle jag packat ihop
Ofta städar du: Orkar sällan göra de ordentligt..
Många stör du dig på: Några titt som tätt. Beror på mitt humör?


TROR DU:

Att du kommer bli något: Beror väll på i vems ögon?
På gud: Nej, tycker det verkar lite suspekt
På rymdvarelser: Organismer & dyl.. men vem vet?
Att folk tycker om dig: Ja vissa.
På ett liv efter detta: Hoppas på ett?
Att fiskar kan tänka: Jag tror att allt kan tänka, även tröjor som jag försöker slänga ;)
Att du kommer leva länge: Nej de tror jag inte.


VÄLJ:

Katt eller hund: Hund
Vit eller svart: Svart
Varmt eller kallt: Varmt
Vatten eller land: Land
Sex eller kyssar: Sex
Telefon eller internet: Internet
Musik eller tystnad: Musik
Bok eller film: Bok
Leva eller dö: Leva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback