Mättande..

Mår inge bra idag, tror att jag har feber igen, kändes så på morgonkvisten. Vaknade vid 8 och mådde pyton så då gick jag upp, men det skulle jag inte ha gjort för då kom skallebanget.. precis som om huvudet svullnade upp precis när jag klev upp ur sängen.
Så nu har jag spenderat denna soliga och underbara dag inomhus. =( Jag har tillochmed dragit gardinerna för fönstret så de ska lindra huvudvärken lite.
Jag tog mig som tur var till affären och handlade lite paprika och gurka så jag kunde göra en brunch. Ägg-sallad Mmm!! Och nu är jag mätt och belåten och magen är som en boll, så jag antar att jag kommer vara mätt ett bra tag till..

Igår umgicks jag lite med mina damer som hade en festhelg så otroligt mysigt. Sedan skjutsade jag runt dem på S ett tag, men sedan ville jag hem då J skulle åka bort på ännu ett jobb.♥
Det var otroligt segt denna gången då jag inte vet när han kommer komma hem igen.. så det är bara att bita ihop.

Nä nu ska jag nog lägga mig och försöka få bort huvudvärken.. blöh!

Kommentarer
月姫 Tsukii ♥

sv: hihi ja testa! =D nope ajinomoto är inget måste ^^

2010-08-15 | 20:43:40
http://tsukii.se
Alisa Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Amor Vincit Omnia

Sv: naw thanx honey!:)

2010-08-15 | 22:42:47
http://alisagonzalez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback