Nu är det slut..

Nu är det slut på denna dagen. Så himla segt att inte vara hemma längre, älskar att vara hemma med mamma. Absolut när det regnar för då är vi inne och bara pratar. Inga måsten. Jag känner att det är sådant jag prioriterar nu.
Hittade en utbildning på 3 månader idag (intensiv kurs).. men samtidigt som den lockar så känns det inte riktigt som jag.. Jag vet inte vad som är jag riktigt än heller.. Jag borde veta vad jag vill bli när jag blir stor.. men nej. Det gör det hela så mycket svårare. Jag vet inte vad som passar mig.. vilket yrke som passar..Så svårt att bli "vuxen".



Nä nu tar jag mig & min uppsvällda mage till sängs.. Imorgon ska jag på dop och sedan ska jag försöka ta tag i mitt liv.. Iallafall så kan jag försöka städa lite och hoppas på att umgås med Luzen.

Kommentarer
Caroline

Ååh tacktack va sööt du är :} Nu ska jag börja blogga för fullt igen så ;D haha!



känner igen mig så i vad du skriver, svårt att vara "vuxen", och alla "måsten" o bla bla.. det var lättare när man var en liten snorunge och ens största problem var att välja barbiedocka ;p

2010-08-21 | 17:04:57
http://carolinenordens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback