Renoverings lustar

Nu så här på kvällskvisten fick jag en jättebra idé (alltid lysande idéer när jag är trött och lite smått söndertrasad) så jag kikade på hus till salu (Nej, vänta lite nu.. jag är inte hus-sugen) och hittade ett ruckel från 60 talet som de visade bilder på.

Jag gillade huset (faktiskt trots att det var fallfärdigt) men priset som de ville ha var skrattretande då de egentligen bara är att riva? Men iallafall: jag hittade bilder på huset och kände lite inspiration komma till mig så jag renoverade köket med hjälp av PS. Okej, man kan göra ett MYCKET bättre jobb än vad jag gjorde, men jag körde mitt race och är otroligt trött just nu så kände mig inte redo att hitta nya tillvägagångssätt så jag klippte och klistrade.

Nedan  ↓  ser ni hur köket ser ut nu.. och om ni har musen över bilden ser ni hur jag har renoverat det. Haha. Vad tyckte ni? Jag tycker att de blev jävligt fräscht.. så om man gör så.. så tror jag att man kan må gött i de där huset ;)




Vet att de inte är så stiligt gjort,men vad förväntar ni er 3 på natten? Orkade dessutom inte ändra spisen som jag tänkte först i början.. men men.. next time ;)

Skriv gärna en kommentar :)
Hoppas ni har haft en bra lördag

Goood natt!

Kommentarer
Luzen

Du det va visst stiligt gjort :)... du har ju öga för sånt där me inredning å design. Se bara på ditt eget vardagsrum lixom =). Puss!!!!

2010-08-29 | 13:10:27
http://luzzis.dinturiel.se
Caroline

Åh va fint det blev ;D



Ja jag lär fixa några bilder snart, men fortfarande lite för stökigt :} heh :)

2010-08-29 | 20:24:38
http://carolinenordens.blogg.se/
Zarah-Lou

Hur bra som helst ju! :D

Fan, i jämförelse med mina så är ju det där skitsnyggt.. mina ritningar hade man ju lika gärna kunnat gjort i... PAINT! xD

2011-10-16 | 21:23:21
http://blogg.zarah-lou.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback