The last day

Jahapp, sista dagen på jobbet idag. Känns sådär. Det jobbigaste är som sagt var att jag var beredd på en vecka till, jag var så glad för en vecka till, för nu vet jag inte om min a-kassa kommer ge mig fler dagar? Om de inte gör de så är jag körd.. otroligt körd. fan också.
Och då måste jag nog flytta hem till mamma... om jag får.. och sakna våran lägenhet.. blöh.

Jag är körd, räknade timmarna nu.. och de räcker inte så jag kommer inte få fler dagar. Gud vad illa jag mår nu!

Nä nu ska jag försöka se normal ut och gå på jobbet. Kan bryta ihop sedan.
Jag hatar min akassa!

Kommentarer
Sandra

Sv; ja den är igenstängd :)

2010-08-14 | 10:13:14
http://sandrojjas.blogg.se/
mor

Räta på ryggen å känn dig stolt gumman. Allt ordnar sig till slut. Javisst får du bo med mig det vet du.

2010-08-14 | 20:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback