Trettiofem

En ny vecka har börjat idag. Jag önskar att jag kunde stanna tiden just nu. Så att jag kunde få förstå vad som hänt.. Mina känslor går som en berg-&-dal-bana just nu. Antar att jag fortfarande är lite i chock.. äsch jag klarar inte att förklara. Jag mår skit helt enkelt.

Iallafall så ringde dem från mitt nya jobb idag, och vill att jag ska börja redan imorgon, wonderful! Och jag kommer rivstarta med en heldag. Hoppas verkligen att det är lätt att komma in i rutinerna för jag har lust att jobba järnet just nu.

Nu ska jag ta mig en kopp te och tappa hjärnan och kolla på TV resten av kvällen..

Känns så fel..♥


Kommentarer
mor

Lycka till på nya jobbet gumman. Älskar dig.

2010-08-31 | 07:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback