Trudeluttig

Min förkylning har inte släppt ännu, vaknade nio av att en *piip* ringde och skulle prata om mitt pensionssparande, men hon hörde att hon väckte mig så jag slapp prata så mkt då de är otroligt jobbigt att prata.

Tänkte visa er en bild hur jag ser ut på mornarna när jag tagit mig upp ur sängen, otroligt att J vågar sova i samma rum som mig ;)

Nyvaken sjuk och fortfarande skit trött. Nice huh?

Tog mig till jobbet, men klarade bara av att jobba 2 timmar, en timme i butiken och en timme i kassan, sedan höll jag på att svimma och svettades som ett as. Halsen var förstoppad så det var bara att be om ursäkt och gå hem med svansen mellan benen. Fan alltså. Jag vill ju jobba!

Men nu har jag legat och kollat på film + bumbibjörnarna och ska nog snart gå och lägga mig. Helt slut.
Medan jag kollar på de olika sakerna så håller jag på att sticka ännu en mössa och knaprar på ibumetin.

Så här ser jag ut ;)


Dålig kvalité och lite konstiga miner ibland, de får man stå ut med.

Image and video hosting by TinyPic



Edit:
Yey nu funkar animationen som jag gjorde.. blogg.se verkar ha stora problem då animationen funkar om jag lägger upp den via en annan sida. OCH jag kan inte göra länkar? Aja.. bull på detta. Nu ska jag sova. Hoppas de funkar imorgon. Imorgon ska jag nog testa att göra mina animationer via PS istället, bättre kvalité då.

Kommentarer
Molly - MOLKAN.SE

Svar: Hoppas du mår bättre snart!



Lite läskigt att se bilderna, tyckte det var rätt så likt mig när jag tittade lite snabbt.



Riktigt snygg blå/vit tröja. H&M måntro? :)



Kram

2010-08-11 | 23:12:37
http://molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback