What a day

Vaknade till liv vid 8 tiden då J♥ skickade en massa fina foton från norge, gud vilka vackra vyer! Saknar honom en massa nu, känns som om vi inte har gjort något tillsammans på hela sommaren, förra sommaren åkte vi ju och fiskade lite titt som tätt iallafall.. i år har han inte fått med mig på en enda tur till dammen?

Iallafall så segade jag mig ut på en promenad vid 11 tiden.. tog den lilla rundan (ca 3,5 kilometer) då jag fick skavsår förra gången och ville inte köra på för länge då jag var förkyld förra veckan. Promenaden gick bra, kändes otroligt bra i fötterna så jag ska köra samma runda imorgonbitti innan jag åker hem till mor..
På vägen hem så svängde jag in på ica och handlade med mig lite saker som jag skulle ha till frukost. Hatar när personalen sitter och beter sig som om det har sugit på en citron hela morgonen.. fan, det är inte mitt fel att du har en dålig dag? Man kan faktiskt dra på smilbanden?

Iallafall så bestod dagens frukost av en smoothie..



I min smoothie (som jag senare bjussade Luzen på) använde jag:

1 banan
en dl blåbär
en dl hallon
och en massa laktosfri mjölk.. (mmm!)

Mamma gjorde en jättegod smoothie förut i sommar, men jag kunde inte komma på vad hon hade i den så det fick bli denna varianten idag..




så här fult ser glaset ut efter en smarrig smoothie.. haha.


Kommentarer
月姫 Tsukii ♥

goott me smoothie, jag ha varit för lat för att göra det själv här hemma, usch ;( haha.



jo den bilden är ju ändå 1½ år gammal så, mitt hår ser ut så som på profilbilden nu hehe ^^

2010-08-19 | 23:47:53
http://tsukii.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback