Ett favorit syskon

Hur kan jag ha missat det här!?

Idag när jag lämnat in bilen på service fick jag strosa runt på S i väntan på att den skulle bli klar. Då S endast har ca 4 affärer i centrum (jo faktiskt.. 4 som man faktiskt kan gå in i iaf..) så klarade jag av dem ganska snabbt. Svängde in på hälsoboden för att jag skulle kika om de hade fått in några fina nagellack från depend och hittade en perfekt present förpackning till mig själv!

I present förpackningen fanns det: ett nagellack, ett topplack/top coat och en french liner! 149 kr kostade denna och fasiken vad underbart det var!

jag har nu suttit och gjort en snygg fransk manikyr på mig själv! Hur kan jag ha missat denna underbara liner? Jag har suttit och kladdat med vitt vanligt nagellack och blivit förbaskad. Det här va ju jätte lätt!

Jag har alltså hittat en favorit till min nagellackssamling.. Simpelt och smidigt!

PS. Om man bara köpte själva pennan kostade den 119 kr (på hälsoboden i S, kan vara mycket billigare i städerna?)  så då tjänade man ca ett nagellack på att köpa presentförpackningen och fynd är ju aldrig fel ;)



Haha! På första bilden ser det ut som om jag håller i en tampong, haha. Men så är inte fallet ;)

Kommentarer
Michaéla

Nej, jag tyckte att det var riktigt klent när jag var där i måndags. Men förhoppningsvis kan dom ju ha fått in mer grejor tills imorgon =)

Och det där med Bloglovin fattar jag ingenting faktiskt :S

Kram

2010-12-01 | 15:55:28
http://michaelaarehn.blogg.se/
anna

Det brukar gå att ställa in på de flesta kompaktis. Jag har fotat lite bilder till ett sådant inlägg, men har tyvärr inte hunnit skrivit ihop det... imorgon kommer det :]

2010-12-01 | 23:48:19
http://madeinjapan.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback